Vart är mina fötter?

Postat av Martina den 2010-10-04 00:26:34



Jag är extremt stor som gravid eller ja för att vara mig då... För det finns många som är mycket större..
 Jag var inte såhär stor med verken Stephanie eller Alexander.

Mvc säger att det beror på att det är tätt mellan graviditeterna samt att jag har den här stora Cystan ja och det är precis vad jag tror också.

idag har bebisen varit väldigt aktiv och sparkat på för fullt så hela magen guppar och rör sig så Stephanie la handen på magen och fick känna bebisens sparkar och hon vart så glad, hon älskar att få följa med i utveckligen och vad som händer med bebisen i magen, titta på ultraljudsfilmer och bilder och vill gärna ligga och känna på magen när bebisen sparkar.
Tråkigt nog kommer hon inte kunna närvara vid 3d/4d ultraljudet i November då hon har skolplikt och har skola men vi får med oss en film samt bilder som hon kommer kunna titta på hemma.

vart är mina fötter?



Graviditet 3 | 2 k o m m e n t a r e r

Kommentarer
Postat av: Madde

Jätte fin mage :)



Kikar runt på andra som föräldrabloggar med bloglovin. Så kikar in här med och lämnar ett spår. Hoppas du får en fortsatt bra dag :)

2010-10-04 @ 10:39:28
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Mikaela

åhh vill också ha så stor mage! är i vecka 33 snart och min är mindre :(

Fin mage du har <3

2010-10-08 @ 22:05:11
URL: http://youngandpregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida


Välkommen till mig!

Jag som skriver här inne heter Martina och är 24år. Jag är tillsammans med min stora kärlek Gonzalo sedan 2004 och vi är stolta föräldrar till Stephanie 030524, Alexander 090919 och Emelie 110116.
Vi bor norr om Stockholm i vår bostadsrätt och här trivs vi väldigt bra!

I bloggen får ni följa glimtar från vår vardag och jag skriver mycket om familjelivet, shopping, inredning, matlagning och fotar mycket.


KONTAKT [email protected]




♥ ♥ ♥




S T E P H A N I E emy
född 23 maj 2003 | 3035g 49cm




A L E X A N D E R rodrigo
född 19 september 2009 | 3350g 50cm




E M E L I E celine
född 16 januari 2011 | 3390g 49cm


♥ ♥ ♥








Emelie 17 månader
Emelies 1års kalas!
Emelie går!
Emelie 12 månader
Emelie 1 år
Emelies så tissingar
La luna
Dom första vingliga stegen
Emelie 11 månader
Första besöket på förskolan




Alexander
Allmänt
Emelie
Graviditet 3
Resor
Stephanie
Utflykter



♥ ♥ ♥



2 0 1 1
Januari · Februari · Mars · April
Maj · Juni · Juli · Augusti · September
Oktober · November · December



2 0 1 0

Maj · Juni · Juli · Augusti · September
Oktober · November · December