Har fått nog!

Postat av Martina den 2011-01-09 01:58:00



Jag är helt slutkörd och det känns som att jag bara klagar nu när graviditeten närmar sig sitt slut och när jag vaknar om morgonen vill jag bara ta mig igenom dagen för att komma ännu en dag närmare förlossningen... Just nu känns det som att ge mig ordentlig smärta och en förlossning ALLT för att jag ska slippa vara gravid och gå och ha ont och må dåligt varenda dag från morgon till kväll. Jag har tröttnat, min kropp har tröttnat så nu bara ber jag för att lillan ska komma vilken dag som helst även om det idag återstår 17 dagar till bf.

När jag endå klaga om graviditeten så kan jag fortsätta med att jag har nu förvärkar varje kväll och magen blir stenhård och det gör ont har även börjat få kramper när jag går det är som hela ena skinkan låser sig och börjar krampa och jag nästan skriker ut av smärta och kan inte gå ja det är väll typiskt att jag bara dagar innan lillan kommer så får jag yttligare en jobbig graviditets symtom!


Som ni förstår har det inte varit ett allt för aktivt lov som jag kunnat gett Stephanie så idag gick vi en sväng till centrum och handlade lite till lillan och lite lördags gott sedan gick vi till pulkabacken för att sedan avsluta med att göra en play-do lera som vi skapat bakelser och fint av.




Allmänt | 1 k o m m e n t a r e r

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Man får klaga! Det är helt naturligt, man blir trött osv.



Hoppas det snart kommer igång för dig!

Kram

2011-01-09 @ 11:54:36
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida


Välkommen till mig!

Jag som skriver här inne heter Martina och är 24år. Jag är tillsammans med min stora kärlek Gonzalo sedan 2004 och vi är stolta föräldrar till Stephanie 030524, Alexander 090919 och Emelie 110116.
Vi bor norr om Stockholm i vår bostadsrätt och här trivs vi väldigt bra!

I bloggen får ni följa glimtar från vår vardag och jag skriver mycket om familjelivet, shopping, inredning, matlagning och fotar mycket.


KONTAKT [email protected]




♥ ♥ ♥




S T E P H A N I E emy
född 23 maj 2003 | 3035g 49cm




A L E X A N D E R rodrigo
född 19 september 2009 | 3350g 50cm




E M E L I E celine
född 16 januari 2011 | 3390g 49cm


♥ ♥ ♥








Emelie 17 månader
Emelies 1års kalas!
Emelie går!
Emelie 12 månader
Emelie 1 år
Emelies så tissingar
La luna
Dom första vingliga stegen
Emelie 11 månader
Första besöket på förskolan




Alexander
Allmänt
Emelie
Graviditet 3
Resor
Stephanie
Utflykter



♥ ♥ ♥



2 0 1 1
Januari · Februari · Mars · April
Maj · Juni · Juli · Augusti · September
Oktober · November · December



2 0 1 0

Maj · Juni · Juli · Augusti · September
Oktober · November · December